![]() |
Nationaldagsbön kl. 11![]() tisdag 6 jun 11:00 Vi samlas vid Fritidshemmet Tussilagon på Fyllagatan 4, kl. 11.00 och vandrar sedan ut till Saxtorp, under vägen gör vi 7st bönestopp och ber för vårt land och vår kommun. Medtag egen fikakorg. Varmt välkomna önskar kyrkan i Vadstena |
| Gå till vanliga webbversionen |